Kim jesteśmy

Właścicielem i administratorem strony internetowej educationUSA.pl jest Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta z siedzibą przy ul. K.I. Gałczyńskiego 4, 00-362 Warszawa, NIP: 526-17-19-106, REGON: 012580212. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem strony oraz z polityką prywatności należy kierować na adres edukacja@fulbright.edu.pl.

Jeżeli nie zaznaczono inaczej, treści na naszej stronie udostępniane są na licencji CC BY-NC 4.0 i służą wyłącznie celom informacyjnym oraz edukacyjnym. Dokładamy staranności, aby zapewnić możliwie wysoką jakość i rzetelność publikowanych treści. Jeśli natrafią Państwo na naszej stronie na informacje nieaktualne, niekompletne lub wprowadzające w błąd, prosimy o kontakt.

Dane osobowe

Nie zbieramy żadnych Państwa danych osobowych, kiedy odwiedzają Państwo naszą stronę internetową. Mogą się Państwo zdecydować na dobrowolne przesłanie nam swoich danych osobowych, np. w e-mailu z komentarzem lub pytaniem, wtedy wykorzystamy Państwa dane wyłącznie do odpisania na wiadomość.

Otrzymanych wiadomości w większości przypadków nie kasujemy, tylko archiwizujemy. Na Państwa prośbę możemy wykasować wiadomość oraz powiązany z nią adres e-mailowy. Taką prośbę należy wysłać na adres edukacja@fulbright.edu.pl.

Ciasteczka

Cookies („ciasteczka”) to małe pliki tekstowe, przesyłane przez stronę internetową na Państwa komputer po to, by umożliwić mu zapamiętanie poszczególnych informacji o sesji połączenia internetowego. Więcej informacji o plikach cookies można znaleźć np. pod adresem wszystkoociasteczkach.pl.

Nasza strona internetowa stosuje dwa rodzaje plików cookies – sesyjne i stałe. Pliki sesyjne są tymczasowe, przechowuje się je do momentu opuszczenia strony serwisu (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu ich usunięcia przez użytkownika lub przez czas wynikający z ich ustawień.

Użytkownik może w każdej chwili dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje można sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Należy pamiętać, że większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików cookies w urządzeniu końcowym.

Wyłączenie obsługi plików cookies nie blokuje dostępu do żadnej informacji ani zasobu na naszej stronie. Może jednak mieć wpływ na sposób ich wyświetlania.

Do czego wykorzystujemy pliki cookies?

  1. Dopasowanie zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika (np. rozdzielczość ekranu, wersja językowa).
  2. Przyspieszenie wczytywania strony poprzez zapisanie w pamięci podręcznej Państwa urządzenia niektórych plików tworzących stronę, np. nagłówka i stopki.
  3. Korzystamy z narzędzia Google Analytics do zbierania i analizowania anonimowych danych statystycznych, takich jak urządzenie i system operacyjny z którego Państwo korzystają, lokalizacja, czas spędzony na stronie. Dzięki tym danym możemy lepiej poznać zachowania i preferencje naszych użytkowników i dopasować stronę do ich oczekiwań. Aby dowiedzieć się więcej i sprawdzić, jak można wyłączyć pliki cookies Google Analytics odwiedź stronę: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
  4. Korzystamy z Facebook Pixel, by móc sprawdzać skuteczność naszych reklam w serwisie Facebook. Aby dowiedzieć się więcej i sprawdzić, jak możesz wyłączyć te pliki odwiedź stronę: https://www.facebook.com/ads/preferences/

Osadzone treści z innych witryn

Korzystamy z wtyczek serwisów społecznościowych Facebook, Instagram, Twitter oraz Youtube, dzięki którym możemy osadzać treści z tych serwisów w naszej stronie. Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę, a więc mogą np. używać własnych ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować Państwa interakcje z osadzonym materiałem.

Linki do stron zewnętrznych

Na naszej stronie znajdują się odnośniki do serwisów społecznościowych i innych rodzajów witryn stron trzecich. Skorzystanie z odnośnika oznacza, że opuszczają Państwo naszą stronę internetową i przechodzą na stronę zewnętrzną, gdzie podlegają państwo zasadom prywatności strony zewnętrznej.

Dokładamy wszelkich starań, aby zamieszczać odnośniki wyłącznie do sprawdzonych i bezpiecznych stron trzecich, jednak nie ponosimy odpowiedzialności za znajdujące się w nich treści.

Z kim dzielimy się danymi

Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcom usług, z których korzystamy (hosting strony www, serwer pocztowy) oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Dostęp do danych statystycznych witryny educationUSA.pl ma również amerykański Departament Stanu, w tym Ambasada USA w Warszawie oraz Konsulat USA w Krakowie.

Zmiana Polityki Prywatności

Dokładamy wszelkich starań, aby Polityka prywatności zawierała najnowsze informacje, dlatego aktualizujemy ją na bieżąco. Jednak jeśli zauważą Państwo, że treść Polityki nie jest aktualna, prosimy o kontakt, co ułatwi nam jej zaktualizowanie.

Zasady korzystania z webinariów

W tym pliku znajdą Państwo informacje na temat wykorzystania danych osobowych zebranych podczas webinariów organizowanych przez EducationUSA Poland.